Trada Marketplace - Livrarea produselor comandate 

Produsele comandate de tine se livreaza prin curier rapid. 

Expediere produse comandate

Coletele achitate integral pentru produsele din stoc sunt predate catre curier in aceeasi zi pentru comenzile pentru care s-a primit confirmarea platii pana in ora 12:00. Pentru cele pentru care confirmarea platii se primeste de catre echipa Trada Marketplace dupa ora 12:00, predarea catre curier se va face in urmatoarea zi lucratoare. 

Livrarea coletelor de catre curier se face in urmatoarea zi lucratoare preluarii acestora. Echipa Trada Marketplace nu isi asuma responsabilitatea pentru intarzierile de livrare cauzate de catre firma de curierat.

La cerere iti putem pune la dispozitie numarul AWB care te ajuta sa urmaresti in orice moment unde se afla coletul tau.

Costul expedierii de pe Trada Marketplace

Pentru comenzile cu o valoare peste 450 de lei (TVA inclus), transportul este gratuit pe teritoriul Romaniei.

Pentru comenzile cu o valoare de sub 450 de lei (TVA inclus) costul transportului variaza in functie de numarul de depozite din care se livreaza produsele si aflate in locatii geografic diferite, astfel: 16.99 lei, 28.99 de lei, 38.99 de lei sau 48.99 de lei pentru livrarea din 1, 2, 3 respectiv 4 depozite. Costul final al transportului se afiseaza in zona de Sumar Comanda, inainte de finalizarea acesteia.

Politica de Retur

In cazul in care doresti sa returnezi produse achizitionate prin intermediul Trada Marketplace.ro poti face acest lucru in termen de 14 zile calendaristice de la data achizitiei.

Produsul/produsele returnate pot fi trimise prin curier sau depuse la sediul Companiei noastre. Valoarea produselor va fi virata de catre Companie in contul specificat de catre tine.

In cazul returnarii produselor prin curier, costurile aferente transportului sunt suportate de catre client. 

Nu pot face obiectul returului: produsele ale caror elemente de identificare au fost deteriorate, consumabilele desigilate sau care au fost consumate partial, echipamente carora li s-a dezinstalat sistemul de operare original, licentele software si garantiile extinse.

In cazul in care produsul/produsele returnate prezinta urme de deteriorare Compania isi rezerva dreptul de a decide asupra acceptarii returului sau de a retine o suma din valoarea acestora. Suma va fi comunicata in urma evaluarii prejudiciilor aduse.

Intentia de returnare a produselor poate fi transmisa printr-un mesaj trimis la adresa [email protected], direct in email, sau prin completarea unui formular de retur. Compania pune la dispozitia clientilor un model formular retur cu mentiunea ca utilizarea acestuia nu este obligatorie.