Trada Marketplace - Termeni si conditii de utilizare

 

INFORMATII GENERALE

Site-ul pune la dispozitia utilizatorilor informatii despre produsele, serviciile si solutiile software oferite de Companie. Orice persoana care acceseaza acest site va trebui sa citeasca informatiile continute in Termenii de utilizare prezentati in continuare, si va trebui sa-i accepte fara alte limitari sau rezerve.

Compania isi rezerva dreptul de a modifica unilateral continutul, forma de prezentare si/sau structura site-ului precum si de a revizui si/sau retrage acesti Termeni de utilizare, fara vreo notificare prealabila.

Compania declara ca detine dreptul de autor asupra textelor din prezentul magazin online si are de asemenea drept de folosinta asupra imaginilor utilizate in descrierea produselor si serviciilor oferite.

Eventuala incalcare a dreptului de autor, sesizata in prezentul magazin online, poate fi raportata la adresa de email [email protected] de unde va fi preluata de Companie in vederea solutionarii ei.

Termenii de utilizare revizuiti intra in vigoare in momentul postarii lor pe site, fiind considerati a fi acceptati de utilizator dacă acesta continuă să folosească site-ul.

Trada Marketplace respecta standardele TRUSTED.RO si a aderat la criteriile de preselectie GPEC.

INFORMATII CU CARACTER PERSONAL

Informatiile furnizate de utilizatori catre Companie prin intermediul site-ului sunt folosite in scopul pentru care au fost introduse - efectuarea comenzilor on-line sau furnizarea de informatii referitoare la produsele si serviciile oferite de Companie.

In conformitate cu legile in vigoare, Compania nu transmite unor terti datele furnizate prin intermediul site-ului, nu incurajeaza spam-ul, si nu face publice datele furnizate fara acordul utilizatorului.

Prin accesarea serviciilor de comenzi on-line sau de creare a unui cont pe site utilizatorii sunt de acord în mod expres cu procesarea de catre Companie a datelor cu caracter personal furnizate avand dreptul de a insera numele, prenumele, adresa, e-mailul, compania pentru care lucreaza utilizatorul, telefonul si alte informatii furnizate de acesta intr-o baza de date computerizata in scopul:

- utilizarii acestor date de catre Companie in vederea promovarii portofoliului de produse si servicii prezentate pe site, incluzând procesarea comenzilor sau cererilor utilizatorilor, facturarea si recuperarea debitelor;
- solutionarii cererilor și a reclamațiilor, prevenirii sau detectarii infractiunilor sau fraudelor.

In cazul in care utilizatorul nu doreste procesarea de catre Companie a datelor sale personale asa cum a fost descris mai sus, acest lucru trebuie mentionat intr-o cerere scrisa, datata si semnata, transmisa catre SC Senior Software Agency SRL la sediul din Bucuresti, bulevardul Tudor Vladimirescu nr 45, sector 5, cod postal 050881.

Numar Registru General al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal: 0025226.

DISPONIBILITATEA PRODUSELOR / PRETUL

Ofertele si produsele prezentate pe site sunt disponibile in limita stocului. Disponibilitatea stocului necesar poate fi verificat si telefonic la numarul pus la dispozitie pe site. Pentru produsele care apar pe site cu stoc limitat livrarea acestora se va face in functie de ordinea in care au fost plasate respectiv confirmate telefonic.

Bauturile alcoolice se pot achizitiona doar de catre persoanele care au implinit varsta de 18 ani. Ne rezervam dreptul de a anula comanda in orice moment daca vom depista faptul ca aceasta a fost plasata de un minor.

Preturile produselor prezentate pe site contin TVA si pot fi modificate fara o comunicare prealabila. Daca un produs comandat de client are afisat, dintr-o eroare tehnica, un pret derizoriu, adica atat de disproportionat in raport de valoarea produsului incat sa nu poata fi vandut, vanzarea este anulabila conform Art 1665 alin. (2) din Codul Civil.

PLASAREA COMENZILOR SI LIVRAREA PRODUSELOR

Plasarea comenzilor se poate face doar prin intermediul site-ului, putand fi confirmate telefonic de catre un membru al echipei de vanzari a Trada Marketplace. Comenzile sunt livrate doar la adrese din Romania.

Pentru plasarea unei comenzi valide utilizatorul trebuie sa furnizeze un minim de informatii fara de care comanda nu poate fi considerata valida. Aceste informatii sunt cuprinse in formularul de comanda.

Compania isi rezerva dreptul de a oferi periodic cadouri clientilor care plaseaza comenzi de peste o anumita valoare, pe site-ul www.trada.ro. Valoarea minima a comenzii si cadoul oferit sunt anuntate printr-un banner pe prima pagina a site-ului. Atat valoarea minima a comenzii cat si cadoul oferit pot fi schimbate in orice moment de catre Companie.

Pentru comenzile livrate de anumiti selleri se pot stabili cu caracter temporar sau permanent valori minime sau maxime. Pentru detalii privind valoarea minima sau maxima a unei comenzi va rugam sa consultati pagina Cum comand online.  

Produsele accizabile nu pot fi revandute.

MODALITATI DE PLATA pentru Trada Marketplace

Plata produselor se poate realiza astfel:

- cu cardul, direct pe site. Platile cu cardul sunt procesate prin intermediul companiei EuroPayment Services s.r.l.  

- prin transfer bancar in contul mentionat in mesajul de confirmare primire comanda

- ramburs, la curier, in momentul receptionarii produselor. Plata ramburs este acceptata doar pentru tranzactiile cu o valoare sub 1000 lei. Pentru plata ramburs in numerar la curier se percepe o taxa de 5 lei pentru fiecare comanda.

Recomandam plata cu cardul pentru a evita contactul cu numerarul.

GARANTIA PRODUSELOR

Produsele cumparate prin intermediul site-ului beneficiaza de garantie legala de conformitate, în acord cu prevederile și limitările Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si cu cele ale Ordonantei de Guvern nr. 21/1992 privind protectia consumatorului, pentru deficiente neimputabile consumatorului, cu conditia respectarii recomandarilor de utilizare si intretinere.

In situatia lipsei certificatului de garantie, aceasta se acorda in baza facturii de achizitie. Garantia comerciala pentru produse difera in functie de tipul de produs si este corelata cu garantia oferita de producator. Ea poate fi de 12 sau 24 de luni de la livrare daca este vorba despre echipamente hardware (produse de folosinta indelungata) sau de 6 luni daca este vorba despre accesorii (cabluri, suporti adiacenti, cradle, surse de alimentare externe).

Garantia se acorda pe teritoriul Romaniei.

Serviciile de service post vanzare se acorda conform certificatului de garantie, pentru produsele aflate in garantie.

POLITICA DE RETUR

In cazul in care clientii care au achizitionat unul sau mai multe produse prin intermediul Trada Marketplace doresc sa returneze aceste produse pot face acest lucru in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii de catre curier.

Produsul/produsele returnate pot fi trimise doar prin curier. Valoarea produselor va fi virata de catre Companie in contul specificat de catre client, dupa ce coletul returnat ajunge in depozitul sellerului de unde a plecat marfa.

In cazul returnarii produselor prin curier, costurile aferente transportului sunt suportate de catre client. 

Nu pot face obiectul returului: produsele ale caror elemente de identificare au fost deteriorate, consumabilele desigilate sau care au fost consumate partial, echipamente carora li s-a dezinstalat sistemul de operare original, licentele software si garantiile extinse.

In cazul in care produsul/produsele returnate prezinta urme de deteriorare Compania isi rezerva dreptul de a decide asupra acceptarii returului sau de a retine o suma din valoarea acestora. Suma va fi comunicata in urma evaluarii prejudiciilor aduse.

Plata transportului pentru produsele returnate din motive personale, va fi suportata de catre client.

Intentia de returnare a produselor poate fi transmisa printr-un mesaj trimis la adresa [email protected], direct in email.

PROCEDURA DE RECLAMATII

In cazul in care exista probleme legate de o comanda, care nu au putut fi rezolvate direct cu persoana cu care tineti legatura din cadrul Companiei, va rugam sa formulati o reclamatie, in scris, pe care sa o transmiteti la adresa [email protected], cu copie la persoana de legatura.

In mesajul transmis la adresa [email protected] va rugam sa mentionati cel putin urmatoarele informatii:

- numele dumneavoastra

- numele companiei pe care o reprezentati

- numarul facturii fiscale in baza careia ati achitat produsele comandate

- produsele pe care le-ati comandat

- descrierea motivului reclamatiei

Ulterior reclamatia este incadrata in categoria de produs sau serviciu la care aceasta face referire. Toate informatiile precum si documentele primite de la dumneavoastra vor fi atasate reclamatiei. Ulterior reclamatia parcurge un proces de investigare.

Compania va transmite un raspuns de solutionare a reclamatiei in maxim 30 de zile calendaristice de la data inregistrarii ei.

LIMITARI

Informatiile de pe site sunt furnizate de catre Companie ca atare si in masura in care sunt puse la dispozitie de catre furnizori. Compania nu face declaratii si nu ofera garantii de niciun fel cu privire la continutul si / sau functionarea site-ului sau si nu va putea fi ținuta raspunzătoare pentru niciun fel de daune suferite de utilizatori provenind din disfuncționalități ale site-ului.

Compania nu isi asuma nici o responsabilitate in cazul in care site-ul nu poate fi accesat de catre utilizatori din orice motive tehnice sau comerciale, pe o perioada nedeterminata. Compania isi rezerva dreptul de a suspenda sau desfiinta site-ul fara o notificare prealabila adresata utilizatorilor. In deplina masura permisa de lege, Compania este exonerata de toate garantiile, exprese sau implicite, incluzand (dar nelimitandu-se la) garantiile comerciale sau garantiile ce se pot aplica in anumite circumstante pentru un anumit scop. Compania nu garanteaza ca site-ul, serverele sale, sau e-mail-urile trimise de catre aceasta nu contin virusi sau alte componente daunatoare.

Acest site va fi accesat de buna voie, iar utilizatorii isi vor asuma in mod irevocabil si neconditionat responsabilitatea pentru accesarea acestuia. Compania si furnizorii sai nu isi asuma raspunderea pentru nici o pierdere de date sau informatii rezultate din intarzieri, comenzi neonorate sau care nu ajung la destinatar, cauzate de evenimente care nu sunt sub controlul Companiei, al furnizorilor sai sau sunt cauzate de erori sau omisiuni din partea utilizatorilor.

Fotografiile produselor prezentate pe site au un caracter informativ. Unele fotografii pot conţine accesorii care nu sunt incluse in mod standard in pachetul produsului. Unele specificatii sau pretul pot fi modificate de producator fara preaviz sau pot contine erori de operare.

Utilizatorul se obliga sa nu incerce sa acceseze neautorizat conturi sau retele apartinand Companiei, sa nu incerce sa influenteze buna functionare a site-ului, a conturilor sau a retelelor Companiei. De asemenea, Utilizatorul se obliga sa nu utilizeze niciun mijloc automatizat de accesare a conturilor, sistemelor sau a retelelor Companiei fara acordul prealabil al Companiei.

Compania poate oricand sa limiteze unui utilizator furnizarea de continut sau sa opreasca accesul la site in cazurile in care utilizatorul este identificat ca fiind un utilizator care incalca frecvent reglementarile referitoare la copyright.

 

DEFINITII

Site – www.trada.ro (Trada Marketplace)

Produse si Servicii - orice bun sau serviciu, mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.

Comanda – documentul electronic, generat prin intermediul site-ului sau ca urmare a unui apel telefonic, ca mod de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Produse si Servicii si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Produse si Servicii si sa achite contravaloarea acestora.

Vanzator - societatea comerciala SC Senior Software Agency SRL, cu sediul in Bd-ul Tudor Vladimirescu 45, Sector 5 Bucuresti nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J40/8341/2003, CUI: RO15525700.

Compania - SC Senior Software Agency SRL.

Cumparator – persoana fizica/juridica ce plaseaza o Comanda. Cumparatorul garanteaza ca a implinit varsta de 18 ani in momentul plasarii unei comenzi.

Utilizator – persoana fizica/juridica ce acceseaza site-ul.

Seller - depozitul din care se livreaza produsele.

LEGEA APLICABILA

Orice litigiu aparut intre utilizatori si Companie cu privire la utilizarea site-ului va fi rezolvat prin cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata competente din Romania.

Site-ul poate fi accesat de oriunde in Romania si din strainatate. Compania nu ofera nici o asigurare cu privire la conformitatea continutului site-ului cu prevederile legilor (inclusiv celor de proprietate intelectuala) altor tari in afara Romaniei. Daca utilizatorii acceseaza acest site din afara Romaniei, o fac pe riscul lor si sunt singurii responsabili de respectarea legilor teritoriului in care se afla.

In cazul in care nu sunteti de acord cu acesti termeni si conditii, va rugam sa nu folositi site-ul www.trada.ro

LISTA CODURI CAEN AUTORIZATE

9511 – Repararea calculatoarelor si a echipamentelor periferice

8560 – Activitati de Servicii suport pentru invatamant

7490 – Alte activitati profesionale, stiintifice si tehnice n.c.a.

7320 – Activitati de studiere a pietei si de sondare a opiniei publice

7219 – Cercetare – dezvoltare a pietei si de sondare a opiniei publice

7120 – Activitati de testari si analize tehnice

7112 – Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea

7022 – Activitati de consultanta pentru afaceri si management

7021 – Activitati de consultant in domeniul relatiilor publice si al comunicarii

6820 – Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate

6312 – Activitati ale portalurilor web

6311 – Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web si activitati conexe

6209 – Alte activitati de Servicii privind tehnologia informatiei

6203 – Activitati de management (gestiune si exploatare) a mijloacelor de calcul

6202 – Activitati de consultanta in tehnologia informatiei

6201 – Activitati de realizare a soft-ului la comanda (software orientat client)

5829 – Activitati de editare a altor produse software

5821 – Activitati de editare a jocurilor de calculator

4791 – Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet

4774 – Comert cu amanuntul al alrticolelor medicale si ortopedice, in magazine specializate

4773 – Comert cu amanuntul al produselor farmaceutice, in magazine specializate

4719 – Comert cu amanuntul in magazine nespecializate, cu vanzare predominanta de produse nealimentare

4646 – Comert cu ridicata al produselor farmaceutice;

4799 – Comert cu amanuntul efectuat in afara magazinelor, standurilor, chioscurilor si pietelor

4742 – Comert cu amanuntul al echipamentului pentru telecomunicatii in magazine specializate

4652 – Comert cu ridicata de componente si echipamente electronice si de telecomunicatii

4651 – Comert cu ridicata al calculatoarelor, echipamentelor periferice si software-ului

4619 – Intermediari in comertul cu produse diverse

3314 – Repararea echipamentelor electrice

3313 – Repararea echipamentelor electronice si optice

3250 – Fabricarea de dispozitive, aparate si instrumente medicale si stomatologice

2790 – Fabricarea altor echipamente electrice

2651 – Fabricarea de instrumente si dispositive pentru masura, verificare, control, navigatie

2612 – Fabricarea altor componente electronice

2611 – Fabricarea subansamblurilor electronice (module)

2562 – Operatiuni de mecanica generala